Deniz_mina Dilarac geri çekilme korunma yöntemi değil biz öyle korunurken sezeryan doğumdan 4 ay sonra hamile kaldım ve hemşire bana onun iyi bir yöntem olmadığını söyledi sonrasında doktor da onayladı zaten
Dilarac Deniz_mina çoğu çevremdeki ve ben olmak üzere öyle korunduk kimse de hamile kalmadı bi damla bile gitse şansı var o yüzden çekilme yöntemi de önemli
Catcad Sewi Geri çekilme yöntemiyle hamile kaldım. Ve 3-4 kez bu yöntemi kullandık. Şok oldum resmen. Kesinlikle güvenme. Emzirirken hamile kalmak zor olur.
Dilarac gayesblog zararlı değil canım doktor emzirene özel veriyor doğum kontrol hapını hormonlarda değişiklik oluyor ama oda normal
Deniz_mina Dilarac aslında öyle ama tek bişey bir damla bile gitmemişti adet olduktan sonra temizlendim o gün kalmışım
Catsss 5 senedir geri çekilme yöntemiyle, istediğimiz zaman gebelik planladık :) Ama doğumda tüpleri bağlatacağım kesin çözüm😀
2Princess1Mom Sewi İlk doğumundan sonra 3 sene spiral ile korundum. 2. Düşününce de çıkarttırdım. Şimdi ikinci gebeliğim hayırlısıyla bunu da kucağıma aldıktan sonra spiral ile devam 😊
mihranur188 Aerithma spiralle hamile kaldım bende kendı kendıne düşmüş ve 4 haftalıkgebe oldugumu öğrendim