Sewi Selam kızlar, sizler doğumdan sonra nasıl korunmayı planlıyorsunuz ya da nasıl korundunuz en etkili yöntem nedir ? Tavsiyelerinizi merak ediyorum:)
emirtimr1 Sewi deri altı implant var bir araştırın isterseniz bende düşünüyorum doğumdan sonra.doktorum yapıyor ama hiç sormadım emzirmeye vs bir etkisi olur mu diye
Aerithma Sewi doğum kontrol hapı kullanırken hamile kalan biri olarak ben spiral taktırmayı düşünüyorum.
Deniz_mina Dilarac geri çekilme korunma yöntemi değil biz öyle korunurken sezeryan doğumdan 4 ay sonra hamile kaldım ve hemşire bana onun iyi bir yöntem olmadığını söyledi sonrasında doktor da onayladı zaten
Catcad Bence prezervatif en sağlıklısı ama biz kullanamıyoruz. Bu nedenle spiral taktırmayı düşünüyorum. Emzirme biter bitmez doğum kontrol hapına geri dönerim
Sewi emirtimr1 onu araştırdım ama bir sürü etkisi var, kilo alma , fazla kanama veya az kanama gibi , çok fazla iştah açıyor ama sanırım en etkilisi bu diye düşünüyorum.
merimiri emirtimr1 arkadaşım yaptırdı çok sıkıntı çekti rahmi çok zarar görmüştü ona mı bağlı bilmiyorum ama sanırım biraz sıkıntı oluyo vücut düzeni bozulunca
Dilarac gayesblog zararlı değil canım doktor emzirene özel veriyor doğum kontrol hapını hormonlarda değişiklik oluyor ama oda normal
Sewi Bende de prezervatif alerji yapıyor kullanamıyoruz. Geri çekme yöntemi güzel ama etkili mi bilemem :) ilaç kullanımı düşündürüyor acaba kilo yapıyor mu etkisi nedir ya da adetleri düzensizleştiriyor mu ? Spiral çok etkili değil ve bana korkunç geliyor açıkçası .
Nurcantas65 Sewi İlac kilo yapmıyor güzel koruyor adet günlerin belli ne zaman olucak biliyorsun. Geri çekilme en hatalı işlem 1 ay ilaç kullanmadim direk Hops bebek oldu )))
Catcad Sewi Geri çekilme yöntemiyle hamile kaldım. Ve 3-4 kez bu yöntemi kullandık. Şok oldum resmen. Kesinlikle güvenme. Emzirirken hamile kalmak zor olur.
emirtimr1 Sewi bende okumuştum hatta az kanama felan görünce baya şaşırmıştım ama bende en etkilisi o diye okudum 3 sene koruma sağlıyormuş
emirtimr1 merimiri bilemiyorum maalesef ama ilk defa duydum maalesef ki olabiliyor bu tarz durumlar iyice bir araştırmak lazım iyi bir doktorla ilerletmek lazım bu süreci
Nurcantas65 Sewi işte saat ayarlayıp hergun aynı saatte içeceksin öyle yapıyordum ben. Ama aşırı pahalı Yasmin kullanıyordum en son aldığımda 300+ üstüydü
merimiri emirtimr1 yaptırıp uzun süre gitmeyince sürekli iğne iğne en son spiral için gidince doktor görüyor zarar gördüğünü ona dokunmuş başkasında nasıl onu bilmiyorum açıkcası 🤷🏻♀️
mihranur188 Aerithma spiralle hamile kaldım bende kendı kendıne düşmüş ve 4 haftalıkgebe oldugumu öğrendim