Sivas58-46 Bende 33 haftalık hamileyim bu hafta hazırlamaya başladım ufak tefek eksikler kaldı en geç önümüzdeki hafta onları da halleder valizi kapatırım ne kadar erken o kadar iyi doğumun günü saati belli olmuyor
yzcdlr3 Sivas58-46 Evet haklısınız gerçekten bebişlerin ne zaman geleceği belli olmuyor 🥰 Rabbim sağlıcakla kavustursun 🌸
06Canan yzcdlr3 cuma 32.haftamıza giricez kıyafetlerini yıkayıp ütüledim kaldırdım çantayı hazrlamak için 35.haftamı bekliyorum
Tugces09 yzcdlr3 32+6 olduk bizde hazirlamadik henüz, ben erken hazırlamaya biraz karşıyım 🙊 kıyafetlerimizi yıkayıp utuledik ama sanırım 35 haftadan sonra hazırlarım valiz işini diye düşünüyorum…