yzcdlr3 Merhaba 🙂 Haftadan selamlar,doğum çantasını ne zaman hazırladınız? Veya ne zaman hazırlayacaksınız acaba 🥰🌸
Babymom07 yzcdlr3 32. Haftaya gireceğim daha hazırlamadım ama hazırlamam lazım artık 🫠 bence ne kadar erken hazırlarsan o kadar iyi ben şehir falan değiştirdim biraz uzadı yoksa daha erken hazırlamak istiyordum her şeyim hazır yerleştirmesi kaldı
melekmi22 yzcdlr3 ben 35. Haftadayım yeni hazırladım çanta hazırlığı çok kolay ama yıkama ve ütüleme de çok pişmanım çok zoe yaptım 3 günde anca ütü bitirdim ki o kadar çok kıyafeti yok bebeğimin agirlastikca sıcaklar daha farklı bayiyo 🙃
Crnsln yzcdlr3 ben 38 deyim yeni kapattım çantamı 😁 şimdiden eksikliklere başlayın liste yapın ben geç kaldım. Ağırlaştığım için de yapamadım bir de eksikliklerim bitmedi geç başladığım için. 32 de falan hazır olsun bence
yzcdlr3 Babymom07 Benim de her şey hazır bekliyor bir tek yerleştireceğim🥰 Sağlıcakla kavusalım yavrularımıza inşallah🫶🏼
nurdangg haftadayım daha önceden yıkayıp ütülediğim için geçen hafta hastane için olanları koydum burçlara kapattım valizi kenarda hazır bekliyor. Eğer eksikleriniz yoksa ne kadar erken yaparsanız o kadar iyi olur sizin için çünkü bi valiz yerleştirmek bile yoruyor sıcaklarda hareket edecek her şeyden kaçmak istiyorsunuz. Bi de ben yerleştirirken nelerin eksik olduğunu daha iyi fark ettim ufak tefek detaylardı ama eksiği görmeniz daha kolay oluyor o şekilde
yzcdlr3 nurdangg evet erkenden hazır olunca nelerin eksik olduğunu farketmek güzel olur bende yavaştan hazırlarım 🥰
yzcdlr3 melekmi22 Evet sıcaklar cok yoruyor🥰 yıkayıp ütüledim en kısa zaman da çantamıda hazırlarım inşallah 🫶🏼 Rabbim sağlıkla kavuştursun evladınıza inşallah
melekmi22 yzcdlr3 amin inşallah 🙏🏻 en güzelinizi yapmışsınız yıkama ve ütü tamamsa başka hiçbirşeye gerek yok gerçekten çanta 5 dknizi almaz bile yani ben diyodum çanta olmadan doğum yapsam eşim bile hazırlar gelir yeterki temiz ve ütülü olsun
AjdaDiri Haftamda yıkamayla başladım 3 gün yıkama sürdü 3 gün ütüleme sürdü 3 gün yerleştirme sürdü 😀 doğurmadığıma şükrettim
zelis63 yzcdlr3 cuma 37 haftalık daha hazırlamadım 😥 organizer sipariş ettim valiz içi için onları bekliyorum 🙄
yzcdlr3 zelis63 benim ilk doğumum 37 haftada gerçekleşti biraz tırsıyorum yine erken gelir diye şimdiden hazırlasam anca 🥰🥰
M-Urass_Mom yzcdlr3 Bizim de 27+4. 28 Eylül’de inşallah muhtemel doğum tarihimiz 🥰 Bu ay sonu, Ağustos başı gibi hazırlamayı planlıyorum
zelis63 yzcdlr3 kesinlikle 30dan sonra hazırlanması lazım bende ağırlık yaptım nedense bu hamileliğim beni çok yordu onu hazırlamak bile gözüme gelir oldu
kubrakta yzcdlr3 ilk kızımda 32 de hazırladım bu kızım da da dün yani 33+5 tr hazırladım günler geçtikçe ağırlaşıyor insan hemen aradan çıksın ne olur ne olmaz hazırda dursun istiyorum 🌸