Ben tüp bebekliyim canım 7 ci yılımda yani suan bir gebelik elde ettik 3 cü transverimdi ve son embriyomdu 9 haftalık suan hiç bişeyi önemseme ilk ikisinde aman aman cok üstüne düştüm tutmadı bu transverimde tuttu cok şükür darısı sana bide ben troid hastasıyım düzene sokunca tiroidlerimi tuttu mutlaka baktır