Der_yaM Kızlar ikinci doğumum olacak ilki ikiz bu tek bebek 37+6 alacak hamile duası makbul olur banada dua edermisiniz 🤲♥️
gizbirhil Der_yaM Allah kavuştursun hayırlı olsun inşallah güzel geçer operasyonun bitince yazar mısın
Uykuseveer Der_yaM benimde 4 temmuz doğum 😍 38+6 da olacak inşallah sağ sağlim kavuşalım bebişlerimize 🫶🏻
Der_yaM SenAlp24 rahimde ciddi incelme var dedi her an suyunda gelebilir dedi riske atmamak için alıyor ve bebek 1 hafta geriden geliyor inşallah kuvoze girmez kızlarım 1 ay kalmıştı bebek 2900 gram
3aslanannesi SenAlp24 ikinci sezeryanda 38. Haftada alıyorlar eski sezeryanlı olduğu için benimde öyle olucak tam 38+0 da alacak hatta ha 1 gün önce ha 1 gün sonra
SenAlp24 Der_yaM inşallah girmezler kiloları gayet iyi sağlıkları da iyidir inşallah ayrı kalmazsınız
Der_yaM 3aslanannesi benimde normalde 8 temmuz yani 38+3 e gün verdi ama nasip olmadı rahim boyum kısaydı hep 4 haftalık hamileyken progestan fitile başladım ta ki geçen haftaya kadar bıraktım artık ondan da olabilir
3aslanannesi SenAlp24 anladım valla ben 3 doğum yaptım sezeryanla ilki erken doğumdu gerçi ondan bu sefer de tam 38+0 a gün verdi 18 temmuzda inşallah ama şuan aşırı sancılarım da var nasıl olur bilemiyorum da
Der_yaM 3aslanannesi ikinci sezeryan nasıldı peki zor diyorlar gerci ilki de zordu ama ikinci daha zormuş
Ayse3536 3aslanannesi benimde haftaya doğumum ama sancı gibi birşeyler hissediyorum gaz sancısı gibi kasıklarım da ilk hamileliğim anlayamıyorum 20,25 dk da bir giriyor 10 saniye sürüyor bitiyor
Melisarsss 3aslanannesi aynı haftadayız 35+6 sizinde galiba benimde 38 haftam 18 temmuza denk geliyor ama doktorum 38+4 gibi falan alırız demişti
Der_yaM Uykuseveer amin canım amin heyecan ağrı sancı bir türlü uyutmadı beni 😊♥️ sizde sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah
3aslanannesi Der_yaM yooo kolay oluyor gerçi o kişiden kişiye değişir ben çabuk toparlamıştım hepsinde depk şükür inşallah bunda da öyle olur
Gurcunursogut Der_yaM rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah mutlu huzurlu olursunuz yavrularınizla rabbim size bağışlasın 🤲