Eceninanne ben ilk hamileliğimde birçok bulantı ile düzenlemiştim ve fayda etmemişti sonra doktor en son çare bu bahsettiğim ilacı yazmıştı ve bunu kanser hastalarına ve ameliyat olmuş kemoterapi görmüş hastalara veriyoruz Çok etkili bir ilaç demişti Bu da fayda etmezse hiçbir şey fayda etmez sürekli serum taktırmamız gerek demişti bahsettiğim ilacı sigorta karşılamıyor bayağı bir pahalı ilaç ve Doktor yazmadan reçetesiz olarak da gidip Eczaneden satın alabiliyorsunuz bana bir tek o fayda ediyor öyle söyleyeyim