Haftalardır aylardır kusuyorum bu konuyla alakalı bu kaçıncı postum . İlaçsız gün geçiremiyorum ilaca rağmen kustuğum bulantı çektiğim oluyor tam bitti bitiyor bitecek derken günüm günümü tutmuyo yoruldum hem vcut olarak hem ruhsal anlamda psıkolojım alt üst oldu hiçbişey yapamıyorm kendıme bişeye veremiyorum herşeyden tiksiniyorum 🤮🤮😭😭😭😭😥😥😥😥