Meliha__ E_nine yarın 3cü sezeryanı mı olucam bakalım nasıl gecicek bende merak ediyorum umarım herşey yolunda güzel geçer 🤲
Sermec27 E_nine ben oldum bu sefer daha zor geçti daha ağrılıydi bir de plesentam aşağıdaydi mesaneye yakındı bu gebelik baya zor geçti şükür 23 gün önce doğum yaptım
aaydingulsahhh Bende 2 sezaryen oldum 2. De 20 25 gün kadar yatalak yattım resmen çok kötü oldum bu yüzden 3. Den çok korkuyorum.. öncekilerden lohusa konsesi kullanmamıştım karnımı toplarda daha az acı mı çekerim acaba brnde bunu merak ediyorum
aslanmom19 aaydingulsahhh bende 2. Sezeryanmı olacağım az kaldı bir de benım doğumum oldu 1 ay arayla gebe kaldım daha taze dkişlerim cok korkuyorum 😔
Deniz_mina aslanmom19 ben 3. Sezeryan olcam ilk kızımı 2013 de aldım kucağıma normal dıe gittim sonra sezeryana alındım ve çok zorlandım gelen yıl kızımı sezeryanla aldım çok rahat geçti fazla zorlanmadım 4 ay sonra korunurken tekrar hamile kaldım şimdi 36+5 oldum biraz heyecan biraz korku bira da kızımı evde bırakıp gitme korkusu da var nasipse perşembe günü sezeryan gününü almaya gıtcem allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
aaydingulsahhh aslanmom19 allah yardımcımız olsun zor da olsa bu süreç geçecek biz buna odaklanalım.. önemli olan sağlıcakla doğurmamız
aslanmom19 Deniz_mina sizde benım gibi çok yok 2 ve 3 ün aralarında demi Allahım sağ Salim sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin hepimize inşallah
Fasulyeninhikayesi E_nine bi sorun yasamadim cnm cok sukur guzel gevti haliyle agrin sizin oluyor ilk ayaga kalkmak zor oluyo ama iyiyim sukur 🤲🏻🌺
aslanmom19 aaydingulsahhh ya bana başka doktor dedi ölümcül riskli işte dikişlerin cok taze felan ondan korkuyorum 😔
3aslanannesi E_nine 4. Yü olucam ben ayın 18inde ama geceden beri sancım var ishal ve kusma da var ne yapacağımı bilemedim
Alone 3aslanannesi benimde 4. Sezeryanım olacak ama biz daha 13 haftalığız. Doğum belirtisi gibi duruyor gittiniz mi doktora
ayanarta1 E_nine benim arkadaşım Mayıs ayında üçüncü sezaryen oldu ayağa kalkmasında sıkıntı olmadı ama doktorunun dediğine göre üçüncü kez kesildiği için kaslar yıpranmış biraz uzun süren uyuşma hissi yaşamıştı göbek bölgesinde tek şikayeti buydu
aaydingulsahhh ayanarta1 uyuşma sıkıntı değil o bölge de uyuşuk olsun ki acı hissetmeyelim de.. hareket kalkıp yatmak .. hatta kalkamamak sıkıntı oluyor bebekle verimli ilginebilmrk için inşallah tez toparlanırız
Asya-asel 3 rahattı benim sadece basım 1 hafta ağrıdı gece gündüz yoksa dikislerde ağrı olmadı korkmayın dua edin birde dogum sonrası çok yürüyün o zaman çabuk ayaklanirsiniz
2prensesannesiiii 3aslanannesi nasıl yakın ne kadar yakın 🥲 ay maşallah size bi sorun yarattı mı benim 2. Sezeryan kızım 6 aylıkken öğrendim bu ay doğumum var çok korkuyorum sizin 4 sezeryan araları da çok yok demişsiniz çok şaşırdım