Gul-5757 Diloo54 sen şahit oldun diye o meni mi olacak Verniks kazeoza deniyor ona iğrenç pis de değil tertemiz gayet de yaşlı neneler seninle aynı görüşte artık araştıran anneler bilir ayrıca ebeyim ben 100 lerce bebek gördüm bebek gördün diye bilgili mi oldun
Diloo54 O zaman bazı şeylere şahit olmamış ebesindir sen söylicek birşey yok malesef oturup sana burda dil dökecek değilim. Gördüğüme inanırım ben tatlım😘 sağlıcakla kal 🤚🏻
Sumeyyeky Esra_yldz 6 saat suni sancı çektim 6 cm açılmam oldu en son hanımefendinin kalp atışları düşmeyr başlayınca acil sezaryene alındım meğerse kordonu dolamış 🥹