Diloo54 bu kadar kendinizden emin yazmanız peki sizin pis dediğiniz o beyaz şey bebeği doğunca ısı değişiminden korumak için bilhassa oluşan kremsi yağ tabakası ve bebeğin cildi için çok faydalı ayrıca bebeğin içinde bulunduğu kese kapalı sadece su gelemeye başladıktan sonra açılmış oluyor meni ise akıp gidiyor orda duran bişey bile değil siz araştırın önce ya da doğru ilgi edineceğiniz bi yerden araştırın belli ki kulaktan dolma bilgiler ile gelip burda millete akıl veriyorsunuz