momofmychildren Kızlar haftalardır rüyamda 35.haftada doğum yaptığımı görüyorum erken doğurcam diye de sürekli içime doğuyor Yarın 35 haftalık oluyoruz sizce hislerim gerçek çıkabilir mi?
2prensesannesiiii momofmychildren ben hep doğurduğumu görüyorum gebelik başından beri 36 haftamdayım şuan bilinç altı bence
Merveee1996 momofmychildren bizde 32 haftalığız benimde içime erken doğum olcakmış gibi doğuyo sanki 35. Haftada gelcekmiş gibi hissediyorum 🥹
elif475475 momofmychildren 36 haftalıkken ben de doktorum da haftaya doğar demiştik. Gerçekten öyle oldu. Bence olumlu düşünün çağırmayın hiç iki hafta daha dursa zaten gayet büyümüş oluyorlar.
momofmychildren elifozkann ya inan ki bilmiyorum ama haftalardır ayni rüya olunca kendi kendimi strese sokuyorum sanırım
momofmychildren 2prensesannesiiii ay belkide öyledir inşallah öyledir gününde sağlıkla gelsin prensesim 🙏🏻♥️
2prensesannesiiii momofmychildren amin canım inşallah 36 dan sonra korkma doğarsa da bişey olmaz allahın izniyle balım 🙏 sağlıcakla vaktinde gelsin prensesler🙏🥰
Papatya123_ Ben ilk hamileliğimde 2 tarihten birisinde doğacak sanki demiştim gece doğdu ve dediğim tarihte . İkinci hamileliğim bunda da 2 tarih söyledim ama bakalım tutmaya bilir 🙂 bence pek belli olup hissedilecek birşey değil
momofmychildren Merveee1996 ay bu his hamileliligim en başından beri var yarına doğurursam söylerim 😂
Papatya123_ momofmychildren öyle oluyor bende bu hafta İçin sancım var doğurdum doğuracağım diyorum 😂 pek iyi değilim tabi
xhbgns momofmychildren Ben doğumdan bir gün önce doktoruma ya hocam saçma gelecek ama ben rüyamda gördüm hiç sancım yoktu muayeneye geliyodum size kız sen doğuruyorsun diyordunuz dedim güldük ettik sabahına suyum geldi akşamına doğurdum 😂
xhbgns momofmychildren Şşş öyle deme olumlu enerjiler gönder 37ye kadar beklesin aldım kabul ettim 777
2prensesannesiiii momofmychildren kalır ama önlem amaçlı 1 hafta falan arkadaşımın bu haftalarda doğdu 2 bebesi 1 hafta küvezde kaldı çıktı bebekleri