Ozbekasena Cansu-2600 inşallah cnm önceden çok tedirgindim kalbi atıyorum yasiyormu diyede hareketleneli rahatladım günde kendini beli ediyor
Ayseglllllll Ahyeluz normal endişelenmeyin kişiden kişiye göre değişiyor bende çok zayıf olmama rağmen 19. Haftanın sonuna doğru minik minik hissettim
Cansu-2600 Ahyeluz Dışardan yorumlarıda hiç dinlemeyin bana 19-20 haftalarda daha hissetmen lazım senin bebeğin çok tembel niye hareket etmiyor falan diye bı sürü boş boş laf söylemişlerdi o zaman çok üzülmüştüm boşu boşuna alakası yokmus yani vakti varmış 🤗
Cansu-2600 Ozbekasena Ama gerçekten öyle oluyor hala karnimdami iyimi biseyi yoktur dimi falan diye kendimizi tedirgin ediyoruz hep ama napalim iyi olsunlarda