Cansu-2600 Merhabalar hanımlar 24+2 haftalığız bebeğin hareketlerini yeni yeni hissetmeye başladım göbek deliğimin altında kasıklarımda hissediyorum normal mi ? Dün doktora gitmiştim sormayı unuttum 😏
Berivan_sr Cansu-2600 bende hep oralarda hissediyordum 28 haftalık yeni yeni göbeğimde hissetmeye başladım
Cansu-2600 MerveeAa Bazen otururken migdeme batar gibi böyle nefesimi darlar gibi hissediyorum ayağa kalkıyorum rahatlıyorum beyefendiye göre hareket ediyorum 😁
Cansu-2600 prens_prenses_annesi Baya erken hissetmeye baslamissiniz ne güzel ben 24+2 deyim daha yeni yeni başladım hissetmeye ☺️
Cansu-2600 Berivan_sr Büyüdükçe yukarı doğru çıkıyor yani. Bende hep tam tersi zannediyodum önce yukarda sonra aşağı doğru inicek 🙈
Berivan_sr Cansu-2600 bende öyle sanıyordum hatta bazen afedersiniz vajinamin hemen üstünde hissediyordum şuan daha yeni yeni yukarı çıkmış minik kuşum
Ayseglllllll Ahyeluz normal endişelenmeyin kişiden kişiye göre değişiyor bende çok zayıf olmama rağmen 19. Haftanın sonuna doğru minik minik hissettim
Ozbekasena Cansu-2600 bende tam 20 haftada hissettim şimdi kasığımda baskı yapıyor uzanıyorum göbek deliği altında tekmesi normalmi çok korkuyorum aşağıda hissedince ilk gebeligim 13 yıl sonra tup bebek hamileyim🥹
Cansu-2600 Ozbekasena Benimde aynı bu şekilde şuan bence normal zamanla yukarıya doğru gidicek demekki
Gizem9688 O haftalarda öyle oluyo. Büyüdükce yukari cikiyo. Su an 31 haftalık. Sadece asagu bile vursa her yer esniyo