Bubu_ Vallahi geçenlerde post açmıştım bende ciğerle ilgili de cesaret edemedim yemeye doğursakta yesek 🤣
myavocado Fasulyelendikk tüketmiyoruz çünkü tehlikeli. Aşırı canınız çekti ise, iyi pişmiş bir iki lokma belki alınabilir, ben tehlikeli olduğunu bile bile onu yapmadım.
Babymom07 Fasulyelendikk ben geçen haftalarda 1 avuç kadar yedim kaynanam ısrar etti fazla yersen sıkıntı olur ama canın çekiyorsa kesinlikle ye biraz sorun olmaz inşallah ama hiç dokunmadım
Babymom07 Fasulyelendikk ayyy aşırı severim kokoreçi ama hiç yemedim yine yesem bir şey olmaz diye düşünüyorum ama yemek de istemedim aşırı yandığım temiz bir yer yok diye doğurduktan sonra inşallah 🥲 yani hamilelikte abartmadığın sürece hiçbir şeyin sakıncası yok
Burcin1- @Fasulyelendikk aaa bunu ilk defa duyuyorum daha dün bir tabak yedim geçen ayda yemiştim bir tabak yasakmıymış alla alla ilk çocukta daha cok yemiştim sıkıntı olmamıştı. Doğuma yakın yiyin güzel süt yapıyor demişlerdi hatta hemşireler instagram videolar da
Fasulyelendikk Burcin1- Kime sorduysam nerde arastırdıysam yasak yazıyo valla cocugun gelisimini etkiliyo diyolar