Ertugrulum doktorda bi tuhafmis yani 🙂 sanki ilk gordugu hamile senmisin tovbe tovbe ☺ Bazi insanlarin rahmi genis olur ve daha az cikar karni, bazilarinkide daha cok buyur. Ayni bazi insanlarin digerlerine gore daha cok catlagi oldugu gibi. Herkes bi acaip. Sen takma kafana, bebegin gayet guzel gelismis, kiloyla dogumun hic bir alakasi yok. Sen gonlunu ferrah tut, ins bir avazda kurtulursun.