Mervealya1992 ben hep geç ögreniyorum hissediyorum ama kendimi hazır hissetmedigim için sonucu hep erteliyorum erken den hamilelik psikolojisine girmek istemiyorum birinci hamileliğim de çok zor gecmişti ondan hep korktum tekrar hamile olmaktan ama rabbim verdi kolaylığınıda verir inşallah 🤲🤲🥰