Baby_ygt Bu sonuca göre kaç haftalık hamile olabilirim anlayanlar yazabilirmi kalp atışı duyulabilirmi bu değerle cuma günü kadın doguma randevum var
minnosbirkiz Baby_ygt hayırlı olsun ☺️ beta değeriyle hafta belirlenmiyor, en son ne zaman regl olduysanız, o tarihten itibaren hafta hesaplaması yapılıyor 🌸
Merve-metin Baby_ygt 10undan itibaren hesapla canım sen em doğru o çünkü dr öyle hesaplıyor ortalama 7-8 filan benim sat 16sıydı şuan 6+5
Musel Baby_ygt bu ayın 10 una daha gelmedik zaten😂 haziran 10 sa yinede çok yüksek ben adetime 4 gün kala kan verdim adet olmaya 4 gün vardı yani 11 çıkmıştı değerim😂
Musel Baby_ygt 6-7 haftalıksınız şuan o zaman bende diyorum yani haziran 10 sa imkansız bu kadar yüksek çıkması😂😂😂😂
Mervealya1992 Baby_ygt oo 6-7 haftalık adetınız gecıkmıs zaten baya bugune kdr sabırla beklemişsin 😂😂 kese ve kalp atısı bıle duyukur
Baby_ygt Mervealya1992 evet ya maşallah bu konuda sabırlıyım esime bile kan tahlili sonucu almadan birsey demedim ilk hamileligimde böyleydi kanda emin olup öyle demiştim eşime 😅
Mervealya1992 Baby_ygt ben adete hep 5 gun kala ogrenıyorum sonra beklıyorumişte keseyı kalp atısını😂