Esn stronglove doktora gittim bugün nst ye bağladı güzel çıktı idrar ve kan testi de verdim o da normal. Yani bişey çıkmadı heralde vücut kendini Doğuma hazırlıyor
Ozy Esn ben 30 haftadayim bendede oluyor nedenini cok merak ediyorum bile. Varsa yazsin acaba yalanci dogum sancisimi oluyor