Berfintezel2426 ben ilk bebegimi rahimagzi yetmezliginden kaybettim. simdi tekrar hamileyim . hic sorun yoktu ta ki 19.haftada rutin kontrolde rahim agzi 22mm cikana kadar. hemen acil serklaj atildi ve o gun bu gundur yatiyorum malesef. yercekimi ve bebegin agirligiyla daha fazla acilma olmasin diye dedi doktorum. ama iyi ki de yatmisim. 28. haftada kontrole gittim , yatmama ragmen dikisim acilmis ve 2. kez serklaj koyuldu. uzun oldu kusura bakma 😕