Drfatma ben 13 haftalıkken bebeğim karnımda öldü.Sonra birçok kan vs verdik.Protein S eksikliği çıktı buna pıhtılaşma faktörü dediler.Trombofili sonuçlarımdada mutasyon yok ama MTHFR 1298 homozigot polimorfizm ve Faktör 13 V34L heterozigot polimorfizm çıktı.2 doktora gösterdim.Pıhtılaşma yok dediler.Yinede önlem amaçlı şuan ecopirin kullanıyorum.Herkes farklı yorumluyor anlayamadım.