fatma4136 en iyisini doktorunuz bilir iki düşüğünüz olduğu için devam etmeniz daha iyi benim de öyle bir durumum olsa kullanırdık demişti. Folik asit yolağında bir enzim olduğu için düşüklük yapabiliyor ben biraz yüksek doz kullandım halen de decavit ve gynotardiferon kullanıyorum içinde folik asit var ikisinin de , inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız