Laleesra Benimde öyleydi çok erken olduğu için silik çıkar yarın yapsanız koyulaşır ya da direk kan testi verin 🌺
mrskorkut Kurusa bile böyle çizgi çıkmaz var birşeyler ama çok yeni 🥹 adetinize kaç gün kaldı maşallah 🧿🧿
saliha13 Kan testini aile hekimi yapıyor burda o da kapalıydı bugün yarın sabah gidip vereceğim inşallah
Babyy_1 saliha13 Var gibi duruyor eğer kendi doğal çizgisi ya da kuruma çizgisi değil ise. Bence acele etme ve gecikmeyi bekle evet biraz zor ve dayanılmaz ama sonucu olumlu işe beklemeye deger
saliha13 Pamiramsi yok aile hekimleri kapalı sağlık ocağı da uzak biraz adetim geçsin ondan sonra yapayım dedim kan testini