Prensm bence çok ama çok yanlış bi düşünce çnkü bende öyleydim şimdi tansiyonum ve şekerim düşmüyo. Ve bu bebeğin gelişmemesi demek. Zararlıyı yemeyin yararlıdan istediğiniz kadar yiyin tabiki. Sonra Gerçekten iyi olmuyor. Ben ki tansiyonum yerlerde gezdim ilk 3 ay şimdi düşüremiyorum inceden şişlik başladı devam ederse son aylarda gebelik zehirlenmesi. O yuzden bence ilk 3 ay bittiyse her istediğini yeme devrini kapatın