Bugün kontrolüm vardı eğer kendi gelmezse haftaya pazartesi yatış yaparız dedi doktor sizce bebek çok mu iri normal doğum istiyorum ama biraz korkuttular tombiş bebişi olup normal doğuranlar tecrübelerini paylaşabilir mi doktor sezeryanla ilgili hiçbir şey demedi o yüzden bende normali zorlar diye düşünüyorum devlet hastanesine gidiyorum oyunlu