erkulneslihan89 Kabul ederler neden etmesınler ki en yakın zamanda gidin zaten nst falan olur her hafta barı takıp edılsın geç kalınmadan bende 7 ay özele gıttımı doktorumla bi sorun yaşadık birdaha da gitmem zaten devlette doğurdum mis gibi ne gerek var para yüzünden yüzümüze gülüyorlar en ufak sorunumda kabul etmıyorlar bence gıdın hemen kaydınız olsun kontrollarınızın yapsınlar ona göre takıp ederler artk