erkulneslihan89 neden etmesinler adı üstünde devlet hastanesi özeller bence gereksi, pahalı ve okadar da iyi değiller dediğiniz fiyatta çok uçuk bı ayda iki kişiden böylesine fark almaları zaten sağlık değil sizi müşteri olarak goruyolar devletten niye bu kadar kaciyosunuz ki bence daha önce de keşke gidip doktorlarına valan baksaydiniz şuanda da geç değil bence devlet doktorları kötü değil bulunduğum yerde randevu alamadım diye hep özele gidiyodum sonra devlete randevu aldım ve doktordan çok memnunum zaten son ayda randevu istemiyo doktor her hafta kontrole gidebiliyosunuz