Emel0108 ben fazla gidemediğim için iletişimde çok sorun yaşayacak kadar tecrübem olmadı.
Ama genel olarak çok memnun kaldım diyemem. İlk doğumum çok çok rahattı ama bu doğumda dikişlerimden yana sorun yaşadım. Doğum esnasında da çok yoruldum, yıprandım sezaryen olduğu halde. Doğum sonrası kontrole de iki büklüm gittim, dikişlerimin çok acıdığını söyledim ama aldığım cevap “enfeksiyon yok, herşey normal” oldu. Ki doğuma gireceğim gün de nstde çıkan sancıyı ve açılma muayenesinde herhangi bi acı hissetmediğim için “acı eşiğin çok yüksek, başkası olsa bas bas bağırırdı” demişti. Durup dururken dikişlerim acıyor diyecek bi insan değilim yani, kontrole gidene kadar da birkaç kere acıdan hüngür hüngür ağladım evde.
Ben de muhabbet hanıma mı gitsem diye tereddütte kalmıştım ama burada Necla hanım çok övüldü diye onu tercih etmiştim. Tekrar hamile kalsam bunlardan dolayı gitmem Necla hanıma.
Taburcu olacağım gün Derya hanım geldi mesela, o daha halden anlayan biri gibi geldi. Enerji olarak daha çok ısındım 2 dk görmüş olsam bile.
Muhtemelen muhabbet hanım ya da derya hanımı tercih ederdim tekrar doğum yapacak olsam.