Çok geçmiş olsun canım. Sana üzülme diyeceğim ama üzülmemek elde olmuyor biliyorum sadece çok takma çok düşünme diyebilirim. Ben de ilk gebeliğinde senin gibi kesen görünmüyordu başta sonradan görünmeye başladı bazen lekelenme şeklinde kanamalarım oluyordu. Ona rağmen yine bebek tutuldu düşmedi 3 aylık oldu kalp atışlarını da duyduk 4 aya girdiğimizde cinsiyetini öğrenmeye gittik ve kalbinin durduğunu öğrendik bir aya yakın olmuştu kalbinin durduğu söylendi doktor kese 5.haftada görünmüyorsa bebek sağlıksızdır dedi. Bizimki de öyleydi. Eltimin de öyleydi ama kalbi durmadı yaşamaya devam etti hatta doğdu da ama ağır engelli doğdu dört buçuk sene boyunca hastaneler şehir dışı yoğun bakımda sürekli oradan oraya koşuşturdular çocuk bile yapamadılar ondan sonra. 4 yaşında kaybettiler buna da şükret canım ben de hep onlara bakıp şükrediyordum en azından bebeğini kucağıma almadım kokusunu almadım İnan bebeğini görseydin daha çok üzülürdün daha çok yıpranırdın hakkında hayırlısı neyse o olsun Allah en kısa zamanda tekrar sevindirsin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏.