Semagzll hadi inşallah canım keseyi bir görelim diyorsun sonra kesenin içinde bebeği görelim diyorsun kalp atışlarını duyalım diyorsun heyecan hiç bitmiyor🤩 beta takibi yapmadım ben doktorum istemedi. 5 haftalıkken keseyi gördük, 5+5 te kesenin içinde bebeği gördük kalbide atmaya başlamış dedi doktor ekrandan kalp atışları gözüküyor tabi erken diye dinletmedi hayırlısıyla 2 hafta sonra kalp atışı duymaya gideceğiz🥰🤲🏻