tupbebekannesi522 Semagzll merhaba benimde bugün 8. Günüm testim böyle çıktı. Ama 2 gün öncede yapmıştım aynı böyleydi inşallah tutunmuştur kan verdim de sabah sonuç bekliyorum 🥲
cansugunes0210 Benimde bugün 6.gün bende perşembe günü kan vericem inşallah hiç test yapmadım yapmam da hayırlı olsun sizde var ama bence tutunmuş maşallah. Kaçıncı gün embriyosu kalitesi ney birde?
cansugunes0210 Cnm senin tuttuğuna dair bir belirti var mıydı bende aynı adet belirtileri var da korkmaya başladım hafif sancı, mide bulantısı, şişkinlik, sivilce gibi.. @Semagzll
Semagzll cansugunes0210 bende de hafif sancı vardı hatta hiç belirti yok diyordum tutmadı mi acaba demiştim canım
cansugunes0210 Semagzll bende de sancı var da Bi kaç gündür var hatta o sancı ama Bi korktum ne biliyim adet belirtileri olunca
Semagzll cansugunes0210 bende öyle korktum hatta dedim kesin tutmadı ağladım sancım var diye şuan düşünüyorum da o kadar hormonlar bizi etkisi altına alıyor ki eşim falan taklidimi yapıyor 😀
cansugunes0210 Semagzll bende de ara ara var sancı mide bulantısı var aynı adet belirtilerini yaşıyorum bende ay inşallah benimkü de tutmuştur ya hayırlısıyla
Asiyezdmr cansugunes0210 tutmuştur inşallah bana da aynı belirtiler olmuştu kasık ağrısı kramp şeklinde ara ara geliyodu