Reina hahahahaha 😂😂 Benim oğlumda bir gezme günü akşamı geldi.
Çok iyiydim Son günümüzdü . Doktor bu haftada kendi sancın suyun felan gelmezse Pazartesi gel suni sancı vericez Doğum yapman lazım artık demişti😂
Pazar günü Hale’n daha sancım suyum felan yoktu gayet iyiydim Hazırlandım baya gezdim Gezmede hafif sancım gelmeye başladık . yemek yedik yemekte kızarıp bozarmaya başladık Hatta dalga geçtikler sancın var galiba burada doğurursan oğlanın adını İSKender koyarız felan diye En son akşam markete girerken benim ağrılar çoğalmaya başladı . Ona rağmen yokuş felan çıktım evime geldim 😂 Tabi evde 1 saat içinde duramaz hale geldim Sancılar düzenli 4 dakikada bir gelmeye başladı . Resmen bağırmaya başladım her sancıda
Gece 10 da hastaneye girdim 4 cm açılma ile 😂
Gece tam 12 de yavrum kucağımdaydı ☺️
2 saatte kendi sancımla normal Doğum 😂
Şimdi kızımı bekliyorum. İnşallah oda bu şekilde olur diye dua ediyorum. Bol bOl dua edin 🙏