Goksinismail Yazdıklarınızı okurken gülmekten altıma kaçırdım 🤣🤣 Yalnız değilmişim şuan çok mutluyum 🤣🤣
Nalanktl minigin_annesi :) ben hapşırınca ve öksürünce Sezeryan yerimde acıma oluyordu. Doktorum dedi ki sık sık çişini yaparken biraz yap tut dedi. Yoksa ilerde öksürünce altına kaçırabilirsin öksürürken dedi. Demek oluyormuş :) geçmiş olsun
Hafizeipek minigin_annesi sen daha 25.haftada böyleysen 38 de nasıl işicen acaba ? 😂😂Benim hiç başıma gelmedi daha böyle bişey 🙄 sanırım pilateste yaptığımız kegel egzersizinin etkileri
minigin_annesi Hafizeipek keske dusme riski olmasada yapa bilsem yaa🤣🤣🤣🤣dun 2 3kere agirlik kaldirdim diye sirtim coktu esim gelip kaldirmasaydi aynen belim egilicekti🤣
Gulsedogan Birde sık idrara çıkmam var rahatsız edici ayyy kızlar bebişimi hıçkırık tuttu karnımda 35+5 haftalığız
Yavrusuveannesi minigin_annesi çok aşırı değil benim ki ama kaçıyo yani :))) son haftalarım benim de basurumdan şikayetçiyim:((
Hafizeipek minigin_annesi kegel egzersizini oturduğun yerden yapabilirsin kasların sıkılaşır ağırlık kaldırmana gerek yok ki sidikli 😂
Sennu minigin_annesi bugün bende hapşırdığımda kaçırdım çok kötü oldum neyse ki evdeydim 😃 öksürmeye hapşırmaya korkuyorum 😬😬
Tontisannecik minigin_annesi kaç haftalıksın. Ben de gribim kuvvetli hapşırdım geçen az daha ben de kaçıracaktım henüz kaçırmadım 😀
minigin_annesi Tontisannecik 26+4gunluk suan bile var yani😂hasta bezi kullaniyorum altima kacirmayim diye😂😂😂😂
Gultenefe minigin_annesi Bn de 24ve 25 . Haftanı grupla geçirdim canım aynı senin gibi rezilligim dizboyuydu😁😁😁😁
Busraburakkk minigin_annesi kandırma kocanı gerçekte doğum gelince inanmaz 😃😃😃 bende yok öyle bişey cok şükür sadece karnım davul gibi şişiyo
minigin_annesi Busraburakkk kiz yok cidden kendimde korkmustum😂😂😂kandirmadim kii😂😂😂😂hasta olmak cok kotu yaaa😑