Laayla minigin_annesi ben de gribim ve doğumum yaklaşıyor iyileşemedim sen kaö haftalıksın nasıl atlatıcaz bu gribi ya😞
elfkbramtn Allah’a şükür yanlız değilmişim gerçekten çok kötü bir durum ya altımda normal gece pediyle dolaşıyorum dışarı çıkınca eğer öksürürken tutamam pede de yetmez diye tayt giyiyorum üstüne pantolon önce tayt ıslansın çok belli olmaz 🙅🏻♀️ kendice çareler üretiyorum 😭😭😭😭😭😂😂😂😂
minigin_annesi elfkbramtn Hahahajay🤣🤣🤣🤣biz yalniz degiliz🤣🤣🤣🤣kiz gece molpedi var yaaa adetliyken giyilen bak ondan tak disari cikk cok guzelde tutuyor🤣🤣🤣🤣komple sariyor insani😃😃😃😁😁😁
minigin_annesi Laayla aynen oyle😃😃😃dakika tutarsin hanginiz daha fazla bez degistiriceksenis ona gore alinsin🤣🤣🤣🤣
Merveangel Ayyy tam icimden geçeni sormussun bende doktora danışayım diodum yanliz olmadığıma bende sevindim:)