poyrazege1503 Haftadayiz cinsiyeti gördüğünü ama soylemiceni detaylıca kadar bekliceni söyledi ben merak ediyorum söyleyin diyorum hayır diyor ısrarla neyin ısrarı anlamıyorum anlayan bakabilirmi lütfen
Svl2109 poyrazege1503 pek emin değildir onda benim doktorum kan sonucumu bekledi ondan sonra net söyledi tahmin yürütmedi özel klinikti 12 haftada kan verdim 15 haftada tam söyledi cinsiyeti
Aylaa123 poyrazege1503 emin olmadığı için söylemek istememiştir bence bu sefer detaylıda farklı cinsiyet çıkıyo bizim milletimiz doktoru kötülemeye başlıyor bilemedi farklı cıktı cinsiyeti diye emin olsaydı söylerdi . Bazı doktorlar yüzdelik oran veriyor emin olmayınca ama ona bile laf söylüyolar bilemiyor diye
poyrazege1503 poyrazege1503 burda bilen çok insan gördüm erkek degilmi bu bebek değişmez dedi artık ama soylemedi aglicam sinirden
Emel0108 poyrazege1503 nasil bisey o ya hem degismez artik diyo hemde soylemiyo ozel hastanemi bide ay bu doktorlara ne oluyo ya 😂
poyrazege1503 GuzelMelegimm özellikle izledim hani anlayacakmiyim diye bacak arasında bisey görünmedi kiz sandım böyle durup çekince erkek gördüm cildircam sjdmdm
Melismelo Benim doktorumda cinsiyeti erkenden söylemeyi sevmiyenlerden.. 15 haftalıkden sordum bu daha kücük dedi ne alaka ya bakmak istemedi kısacası bende sinir olmuşdum🙄 16 haftalık oldum detaylıyı bekliyorum🙄
poyrazege1503 Melismelo ama net gördüyse söylemesi lazım diye düşünüyorum en azından değişebilir emin değilim ama vs diyebilirdi bizde merakla bekliyoruz sonuç olarak ve öğrenmek istiyorum yani
Emel0108 poyrazege1503 degistirin direk bence doktorunuzu hastasinin dusuncesini degil kendi dusuncesini on planda tutuyo demekki
Svl2109 poyrazege1503 erkek çocuğu belli eder hemen benim kızdı yani bu sene hep kız gördüm tek tük erkek vardı
Cansu123_ poyrazege1503 bende sen gibi çok ısrar ettim söyledi fakat çok erken haftalar değişme olasılığı olabilir dedi %90 erkek dedi %10 luk kısımdan emin olana kadar hiçbirşey alma dedi ama ben tabikide aldım bekleyemedim ve kız çıktı cinsiyeti doktorun odasında cinsiyet partisi bile yaptık o yüzden emin değildir yüksek ihtimal biraz daha bekleyin netleşsin bence 🥰
Yeniyeniden poyrazege1503 ne diye şikayet edeceksin valla bazen akli denegelerinizin hormonlardan dolayi kaybolduğunu düşünüyorum emin oldugu zaman soyler
Eminemalinnn poyrazege1503 16. Haftadan önce yanılma payı var diye dememiştir bence. Bizim doktor da 13. Haftada söylemedi erken dedi 16. Haftada detaylıca bakıp erkek dedi bize. Bunun için şikayette bulunmayın doktor değiştirebilirsiniz olmazsa. 12 haftalikken tahmin yürüttü erkek gibi dedi ama umitlenmeyin 16. Haftada tam belli oldu
momofmychildren poyrazege1503 benim doktorum da 14-15.haftada gördüğünü ama emin olmadığı için söylemediğini söylemişti 16.haftada %70 kız ama hazırlık yapmak bekleyelim netleşsinn demişti 19.haftada kız olduğu netleşti özele gidiyorum bu arada ama siz fazla tepki vermişsiniz bence