Lora GizemCengiz bence erken Ben 39 hafta bitiyo 4 gün gectikten Sonra yapiyorum sizin neden 38 Haftada sorunmu var
Lora GizemCengiz bebek kanalda sanci az magnezyum kullaniyorum acilma olmasin diye bi önceki dogumum 41 +4 te sezeryan olmustu
GizemCengiz Lora şu sancı gelme ihtimali olmasa 39 u bitirmek isterdim ama 40-41 görmek istemem açıkçası. Bebek kakasını yaparsa çok daha zor