Aysunh benimde bazen bir hafta geride çıkıyor bazen ileride. 2-3 hafta geride olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum. En son 36+4te gitmiştim ben, 37+4 olarak gözüküyordu ultrasonda kilosu da 3170grdı. Ama doktorum bu kadar kilo iyi değil bunun birde doğurması var dedi haklı da bence🙄