Bende 24+5 oldum bugün. Çok aşırı yorgunluğum olmuyor çalışmama rağmen ama gece uykusuzluğu başladı 1 haftadır. Bir taraftan diğer tarafa dönerken zorlanıyorum. Bazen çok enerjiğim bazen yatıp uyumak istiyorum sürekli. Değişik yani. Ve bende kızımın hareketlerini çok aşağı taraftan hissediyorum normal mi bilmiyorum . Doktorum son kontrolde her şey normal dedi ama yine de düşünüyorum bazen. Şimdiye kadar 7 kilo aldım.