H_Ece Gebelikten önce hiç böyle bir sıkıntım olmamasına rağmen 9. Haftadayken kum düşürdüm. İnanılmaz bir sırt ve yan ağrım vardı idrarımı yaparken çok acı çekiyordum son aşamada ağrılara dayanamayinca parol aldım 1-2 kez 1 hafta içinde düştü.
Bahar-Atalay27 Canım bende de hem kum hem iltihap vardı böbrekte çok sancı olmuştu doktorum bana antibiyotik verdi kullandım geçti ve bol su önermişti şimdi çok şükür geçti
canvecanan Maviss718 geçen haftalarda iki defa kanama gördüm doktora gittim birşey yok normal dedi ikinci kez gidişimde alttan muayene etti sonra da idrar verdim meğersem kum döküyormusum o yüzden kanamam olmuştu sancımda çok vardı Doktor bana antibiyotik verdi 4 gün kullanmamı söyledi yarın tekrar gidip idrar verecem bakalım ne olacak
Asu_baby5 Maviss718 Hemen bir üroloji doktoruna gitmeni tavsiye ederim canım ben de dayanılmaz ağrıyla gittim hamile olduğum için ultrason ile bakıldı idrar kanalı inmiş taşım varmış enfeksiyonum yükselmiş hamileliğim tehlikeye girmiş hemen ameliyat ettiler stent takıldı 4 gün antibiyotik tedavisi verdiler maalesef 2 hafta sonra bebeğim 33 haftalık iken doğdu enfeksiyondan dolayı bu taş yüzünden 17 gün kuvözde kaldı ihmal edilecek birşey değilmiş ben ihmal edip 3 gün o ağrıya katlandım keşke gitseymişim
Bahar-Atalay27 Slm arkadaşlar 27 haftalık bebeğim bugün sabahtan beri hiç hareket lerini hissetmedim normal mi acaba