Maviss718 Hemen bir üroloji doktoruna gitmeni tavsiye ederim canım ben de dayanılmaz ağrıyla gittim hamile olduğum için ultrason ile bakıldı idrar kanalı inmiş taşım varmış enfeksiyonum yükselmiş hamileliğim tehlikeye girmiş hemen ameliyat ettiler stent takıldı 4 gün antibiyotik tedavisi verdiler maalesef 2 hafta sonra bebeğim 33 haftalık iken doğdu enfeksiyondan dolayı bu taş yüzünden 17 gün kuvözde kaldı ihmal edilecek birşey değilmiş ben ihmal edip 3 gün o ağrıya katlandım keşke gitseymişim