Ben devlet hastanesinde sezaryen oldum daha önce. Gittiğiniz hastanenin baş hekimliğiyle doğum tarihini görüştüğünüzde özel oda hizmetleri varsa ayarlıyorlar. Yıllar önce ilk doğumumu ankarada devlet hastanesinde oldum ve özel odam vardı. Ekim ayinda bu doğumumu da Aydın devlette olacağım yine oda ayarlayabileceğini söylediler