Ben de devlet hastanesinde oldum ama her hastanenin politikası farklı işler benim hastanemde odalar iki kişilikti bizim bulunduğumuz kat full sezeryanlı hasta katıydı bi alt kat normal doğum katıydı erkek refakatçi yasaktı yani eşim arada bir gelip bi selam verip çıkıyordu hastaların yemekleri ayrı refakatçilerin ayrı veriliyordu onun dışında yani devlet hastanesinde bedava doğum yapmak varken özele otuz kırk bin para baymak gereksiz bence yani neticede her türlü ağrını sızını çekiyorsun o zaman odan özel olmuş balonlarla süslenmiş çok da gözün görmüyor