Rabiul gerçekten bıktı ya Melisa kolik akşam 20.00 da başlıyor ne zaman susarsa artık arabayla gezdik balbuckstan içecek aldık arabada gezerken içtik yarım saat oldu eve gireli ilayda gelir gelmez odasına kapanıp uyudu baktım şimdi elleri kulağında uyumuş ses duymasın diye yavrum diyor ki hamileyken bana ağlıcak dememiştin sen 🤣🤣 ahh kuzum bilmiyordum banada sürpriz oldu dedim 🤣 ilaydada kolikti ama asla böyle değildi arabayla gezdiğimizi bilmem ağlama vakti gelince bebek arabasında evin içinde turlardık gaz atardı emip uyurdu ilayda çok zahmetsizmiş yani meme reddinde bile bu kadar zorlanmadım ben Melisa çok fena 3 ay dedi doktor 16 sında 2 aylık olcak geriye 1 ay kalcak