dogurangaplumba Rabiul em basitinden sktsi yakın ürünler koyarsan değişme olur meraktan sordum kız 🤣🤣
Rabiul CereenCkr saol canım teşekkür ederim bizde çok fazla kişiyi çağırmayacağız çoğu mevlüde kalır görsele eklemediğim devamı var aynılarının
Rabiul dogurangaplumba he yok yok hepsini yeni aldım tarihlerine vardı pudra şekeri margarin yumurta nişasta
esty35 Rabiul ayy çok tatlı hepsi ellerinize sağlık 😍 ben sadece çikolata yaptırdım ya bir de şerbet tamamdır 😂
Rabiul esty35 bende bir tek anahtarlık yaptırdım bide şerbetim kayınvalidem almış süpriz yapmış arabayla şekerleri bende kurabiye yaptım anahtarlığımız çok fazla Mevlüt’e de kalır yani 😆
cucunns12 Rabiul ne kadar güzel yapmışsınız elinize emeklerinize sağlık bzilere de fikir olmuş oldu bir yandan🥹😍bence buzluğa atmalısınız dışarıda bayatlarlar
Rabiul cucunns12 teşekkür ederim dolaba koydum dün buzluğa koyduklarım biraz tuaf olmuş üstlerinin dokusu
Mhtpdrmz06 Çok harika olmuş gerçekten ellerinize sağlık 🥰 ama birtek bana mı saçma geliyor hastane için hediyelik hazırlanması ya
Rabiul Mhtpdrmz06 saol canım bana da gereksiz geliyor ama biz bize olacağız yani eve gelen misafirler için kalıyor genelde 🥹 gereksiz insanları da çağırmayı düşünmüyorum tabiki
esraaa52 Rabiul çok güzel olmuş hepsii sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💖 ben de sözümde yapmıştım şeker hamurlu kurabiyelerde doğuma yapcak enerjiyi kendimde bulamadım 🙈😂
esraaa52 Rabiul bir hafta faln kal yapmıştım galiba tam hatırlamıyorum ama kapalı kapta normal dolapta borakmıştım buzdolabına değilde hala bi tane duruyo buzdolabımda kurabiye zaten bi şey olmaz diye düşünüyorum buzdolabında buğulanır ama