Eceq bir yazıda uzmanların babaların doğuma girmesinin uygun olmadığını okumuştum. Eş figüründen anne figürüne döner buda ilişkiye etkiler yazıyordu. Ben buna rağmen doğuma girmesini istedim eşimin ki kendisi de ben demeden talep etmişti zaten. Desteği benim için çok önemliydi. İyi ki diyorum şimdi çünkü o an bana çok iyi gelmişti. Sonrasında herhangi bir sıkıntı yaşamadık şükür şimdi ikinci bebeğime hamileyim. Eşimin benimle, doğan çocukla ya da karnımdakiyle bi sorunu yok bi sıkıntı yaşamadık elhamdülillah. Eşim doktor öncesinde çok doğuma şahit olduğu için olabilir bilemiyorum. Önerim kararsızsanız sancı esnasında yanınızda olsun doğumhane içerisine girmez zaten aman aman uzun süren bi durum değil. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah.