Eceq girmeli. Bu sadece anne ve bebek beraber bir süreç değil. Baba da dahil. Nasıl doktorunuz dahilse. Ve bu eşlerin beraber yaptığı, istediği bişi.
Siz hamileliğin en başından beri eşinizi bir sürece dahil ediyorsunuz ama son yerde adam yok 🤷🏻♀️ neden? Beraber doktorlara, bebek için alışverişe falan da gitmeyin o zaman. Zurnanın son deliğine gelmiş adam ortada yok 😒
Psikolojisi bozulan ya da cinsel isteği değişecek erkekten şüphe ederim ben..
Normal de olsa sezaryen de baba doğuma girmeli.