Ben ilk gebeliğimde ikili test yaptırdm ama ya bişey varsa bilemedilerse ya şöyle olsa böyle olsa diye geçirdm 9 ayı.
Bu kez yaptırmak istemiyordum. doktoruma da sordm eğer sıkıntılı bi durumda gebeliği sonlandırma kararın varsa yaptır ama aldırma düşüncen yoksa kendini de cebinide yorma zaten yaşın normal ilk gebelk sağlıklı dedi. Bende aldırmayacğmı söyledim tamam dedi doktor imzamı attım çıktım. Herkesin düşüncesi farklı olabilir tabi ama ben stres istemiyorum