kardelengurler7 balim35 tabi ki öyle bne birde ikinci gebelik istemiyorum tek çocuk yeterli gibime geliyor o yüzden bir sürü anı biriktirmek istiyorum kızçeme
elif475475 kardelengurler7 biz giyindik kuşandık sahilde kendimiz çektik. Açıkçası herkesin telefonu artık iyi çekiyor. Telefonla da çekeriz diyorsanız kendiniz çekersiniz 🙃
kardelengurler7 elif475475 ya öyle tabi ki ama ne bileyim ben biraz özendim açıkçası çekilenleri çokta hoşuma gidiyor
elif475475 kardelengurler7 hevesiniz varsa içinizde de kalmasın ya herkesin duygusu farklıdır. Ama şuna inanıyorum hamileyken insan mutlu olmalı. Sizi mutlu edecekse neden yapmayasınız
mickey kardelengurler7 Bende yaptırmayı düşünüyorum hatta bir fotocu ile görüştüm. 28 ile 32 haftalarda yapıyoruz dedi. Temmuz sonu eşimin doğum günü ve güzel yazılı bir pasta yaptırıp sahilde doğal bir çekim yaptırmayı düşünüyorum.
myavocado kardelengurler7 ben de düşünmüştüm ama Ankara için bir kaç yeri arayıp fiyat aldığımda baya pahali geldi bana, kararsizdim da vazgeçtim. Biraz hazırlanıp kendim çekerim birkaçpoz diye düşünüyorum da daha davyaoamadim üşengeçlikten 😂
kardelengurler7 myavocado ahhh bu bebişler bizi üşengeç bir hale getirdi çekersin canım sende doğuma çok mu var ?
ElifV94 kardelengurler7 biz yaptırdık. Yaptırdığımızın ertesi günü yalancı sancılarım olmaya başladı. Bence yaptıracaksan fazla bekleme derim
Dilara_0 kardelengurler7 ilk gebelikte yaptırmadım ama bu gebeligimde bende anı olsun istiyorum hiç bir doğru düzgün fotoğraf yok. Lakin fotoğrafçılara değil de biz eşimle konuştuk ve Şöyle bir karara vardık sizlere de fikir olur belki: güzel manzaralı yeşillikli bir alan içerisinde kamera olur yüksek çözünürlüklü bizde o anın hem tadını çıkartırken hemde fotoğraf çekimi yaparız ❤️ Hem daha az ufak tefek maliyetler olur hemde güzel zaman geçiririz ☺️
senaall Ben de geçen gün yaptırdım 2000 e ayarladım bilmiyorum bana uygun geldi 10 tanesini çıktı olarak da verecek ben de biraz kararsızdım ama şu an iyi ki yaptırmışım diyorum fotolar çok hoşuma gitti 🙈
gunesinannesi__ Biz kendimizce hazırlandık görümcem cekti saolsun bence gereksiz çekim yaptırmaya gerek yok fotoğraflari yüklüyorum bakabilirsiniz:)
Dilara_0 kardelengurler7 son 2 ay ya da 1 ay kalasiya yapmanız daha güzel olur ben şuan 34+1 haftalık olduk önümüzdeki 2 hafta içinde yapacağız hayırlısı ise ☺️