kardelengurler7 Yaptıranlara saygı duyuyorum ,insan da özellikle ilk hamilelikte heveslik çok oluyor ..Her şeyi yaptırasın geliyor ☺️ Bende ilk hamileliğimde süslenip yanımıza fotoğraf için patik,ultrason fotoğrafı vs gibi eşyalar alıp sahile inmiştik ..orda bi arkadaşımıza çektirmiştik eşimle ,ve inanın stüdyo pozlarından çok daha güzel oldu diyebilirim,hem doğal hem de çok güzel bi anı kalıyor ..Ücret vermek istemiyorsanız kendiniz de çekebilirsiniz