Evet kadın dogum polıkiliniğine gitcen. İçeri girince sağdan dümdüz gidicen . Sonra bidaha cıkıp 7 numaranın yanında para ödiycen yukarıda numrlr var vezneye yinede sor ödeme yerini bizi oraya gönderdiler 😀7 numara uzak eşin koşup ödesin ordada sıra var baya 😀 insallh olmaz senin gittiğin zaman.